top of page
IMG_0285.jpg
IMG_4555.jpg
IMG_0286.jpg

SOMMERUTSTILLING

 STØA
I
HOLMSBU

20. Juni  -  16. August

JEG GLEDER MEG TIL Å STILLE UT MINE
ARBEIDER I
STØA.
STØA ER EN PERLE PÅ HURUMLANDET OG
LIGGER SØR FOR HOLMSBU
VED
DRAMMENSFJORDEN.


Hurum Kunstlag
arrangerer årlig denne
sommerutstillingen
som viser en bredde og kvalitet fra
medlemsutstillerne og innbudte kjente
kunstnere.


På plakaten under teksten, får du en oversikt over utstillingsperioden til de forskjellige kunstnerne.

Du kan kjøpe kaffe og nystekte vafler m. m. fra kiosken. 

Jeg stiller ut mine arbeider fra
1. august - 16. august.

VELKOMMEN
til 
Støa
i
sommer!  



 

IMG_0521_edited.jpg

Besøk meg gjerne på Instagram og Facebook

©2023 av 2v-Art. Stolt laget med Wix.com

  • Instagram
  • Facebook
bottom of page