top of page
Velkommen
til
2v-art.com



SOMMERUTSTILLING
STØA
I
HOLMSBU
20. Juni - 16. August
JEG GLEDER MEG TIL Å STILLE UT MINE
ARBEIDER I
STØA.
STØA ER EN PERLE PÅ HURUMLANDET OG
LIGGER SØR FOR HOLMSBU
VED
DRAMMENSFJORDEN.
Hurum Kunstlag
arrangerer årlig denne
sommerutstillingen
som viser en bredde og kvalitet fra
medlemsutstillerne og innbudte kjente
kunstnere.
På plakaten under teksten, får du en oversikt over utstillingsperioden til de forskjellige kunstnerne.
Du kan kjøpe kaffe og nystekte vafler m. m. fra kiosken.
Jeg stiller ut mine arbeider fra
1. august - 16. august.
VELKOMMEN
til
Støa
i
sommer!

bottom of page